Flink, flinkere, Anne

Haha, må bare si at jeg er super flink. Hvem hadde på vekkerklokka kl kvart over fem idag? Jo, det var meg.. Jeg skulle ikke stå opp før litt over seks, å de førtifem min er så utrolig gode å kunne ligge i senga å slappe av. Men neida. Alarmen kom på da – å det som er er at når jeg først våkner, så klarer jeg ikke sovne igjen. Så her sitter jeg.. Blogger på den fine rosa iphonen min. Helt alene. Klokka seks om morgenen… Det kaller jeg Forever Alone..

Men nå som jeg har så god tid skal jeg skjekke om vi hadde noe spansk lekse, heh, som skulle vært gjort til idag. Så vi blogges senere. Eller vet ikke helt når, for jeg skal være med Kaja etter skolen – vi skal være flinke å trene littegranne!

Trøttesen nr 1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg