Dagen idag: Bildedryss

Da er dagen unnagjort. Ikke at jeg har gjort så utrolig mye, men dere kan jo godt få en liten oppdatering med bilder og sånn. Men først må jeg bare si Tusen hjertelig takk for alle de fine film anbefalingene. Nå har jeg noe å se fram til hvis det fortsetter å øse ned. Ja for det er akkurat det det gjør. Vannet kommer i store store mengder ned fra himmelen. Huff, jeg som håpet at det snart ville tørke opp sånn at det blir bra! Men neida. Enda mer regn. Vi må bare elske det♥

Det er både bilder fra Iphonen og fra kameraet så de er i forskjellige str. Men det går vel greit?


Johoo, fin på hesteryggen uten sminke


Fineste hesten♥


Deiligste maten idag


Å deiligste desserten


Dagens outfit: genser H&M, Tubetopp H&M Bukse Veromoda


Å det regner som sagt ute-.-


Jupp, masse vann

Nå skal vi se Eagle. Gleder meg. Vi blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg