HAHA, det klarte jeg bra

Hvem er så flink at man klarer å slette alt som heter lyd fra dataen sin? Jo, det er nemlig jeg..  Her om dagen skulle jeg slette noen programmer som jeg ikke brukte å bare tok plass, men da klarte jeg visst å slette lyden også. Men det funket helt som vanlig i går, men idag så var dataen stum.. Men så har jeg heldigvis noen venner som er utrolig flinke på sånt, så da ringte jeg og fikk hjelp, så da er alt iorden igjen! Johoo

Nå skal jeg lese litt blogger, og jeg SKAL høre på musikk! Så deilig det var!

 

Har du klart å slette lyden din før?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg