Film anbefalinger?

God morgen alle søte lesere♥

Det blir vel en sånn slappe av dag idag også tror jeg. For det er ikke akkurat så utrolig mye å finne på her. Så da lurte jeg på noe. Har dere en eller flere filmer dere kan anbefale? Liker egentlig det meste, men ikke finn på å skriv grøssefilmer eller sånne skumle, ekle filmer som fritt vilt, saw osv.. Skjønner?

Så da er det egentlig bare å sette igang. Hvis dere har fler en bare en film å anbefale så er det bare å skrive ned, sånn at jeg har noen å se i ettertid også.


Gammelt bilde, men hadde ikke noe akkurat nå. Å uansett så må jeg dusje og gjøre meg i stand. 

Så da er det bare å komme med gode forslag dere. Også minner jeg på spørsmålsrunden HER, HER og HER. Så har dere noe å gjøre♥


7 kommentarer
    1. Twolovers, Remember Me, IDIOTENE, Skrik 1-4, Childs Play 1-5, Pax, Sykt Lykkelig, En ganske snill mann, Engelen, Kodenavn Hunter 1 og 2
      I kina spiser de hund, Gamle menn i nye biler, Varg Veum filmene, The Last Song, White Shicks, Big Mama filmene, Silent House, Exsorcisten, Onskapens Hotell, Villmark, Død Snø, Hangover 1 og 2, The Proposal, 28 days, Miss Undercover, Mennesker i Solen, The Rite, Due Date, Salt, The Tourist, MILF, Fast And the Furios filmene, kommer ikke på flere nå i farta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg