Null inspirasjon

Nå har jeg sittet å snakket litt med noen folk. Gjort lekser, sett masse på tv. Og satt The Voice på full guffe, men nå kom pappa og da ble det ikke noe The Voice lenger. Så da tenkte jeg at jeg skulle blogge litt for dere.

Men, nå om dagen sliter jeg egt med inspirasjon. Finner ikke så mye å blogge om. Og det er jo ikke så gøy å lese om hva jeg har gjort vær dag – jeg syns ikke det. Så når jeg ikke har noe å blogge om så gidder jeg ikke skrive et meningstløst innlegg om ingenting. Det skjønner dere vel?


Joho, fint bildet av meg..

 

Nå har jeg diskutert litt med pappa. alltid like artig♥ neij.. Så da er det å gå i gang av ryddig på rommet siden Robin kommer i morgen. Han kan ikke se det sånn det er nå. Heh


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg