Flaskeinnsamling med Kaja søte

Idag var jeg med Kaja hjem. Derfor det ikke er blogget noe før nå. Vi har gått rundt å samlet inn flasker til klasseturen. Fikk inn en del. Heh, var så morsomt å gå rundt. Klarte ikke alltid å si ting riktig, så det ble en del eh, hmm, jaha osv. Følte meg litt dum? 

Ellers har Kaja øvd seg på å spille på sånn horn aktig ting. Husker ikke hva det heter, men hun skal liksom spille det i morens 50 års lag. Haha, det er utrolig vanskelig. Man får ikke til å spille Happy Birthday på den. For det går nesten bare an å spille en tone. Hihi, gled deg Kaja♥


Kaja som er flink å gjøre lekser♥


Haha, du klarer ikke♥ bare ler


jeg klarte heller ikke. Det er jo drit vanskelig..


Fornøyd. Dette var flasker som et hus ga. Tusen takk snille mennesker


Yay


Kaja er flink å pante flaksene♥

Yoü and I. Fordi Robin kommer hit på fredag, og skal sove her til lørdag. Du aner ikke hvor mye jeg savner deg Robin♥  Haha, oppdaget akkurat at jeg hadde skrevet you and I under sangen. Men det er jo Heavy Metal lover. Hihi

Nå sitter jeg her. Skal se littegranne på en samfunnsfag lekse. Så skal jeg bare slappe av. Står jo tross alt opp klokken seks vær jævlige dag.. Så er alltid like deilig å slenge seg ned i sofaen og se noe bra på tv.

Hva skal du ikveld?♥

3 kommentarer
    1. Dere er flinkesen altso! Jeg og tina har også hentet flasker i dag :DDDDD Søtinger, gleder meg til å se deg i morra! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg