If winning isn’t everything, why do they keep score?

Hei søtinger♥

Nå har jeg akkurat kastet i meg et knekkebrød, tatt bilder for dere og så skal jeg gjøre lekser. Jeg bare elsker lekser til naturfag. Naturfag in my ass! Fy det er så kjedelig.. Er jo uannsett bare tavleundervisning.. Så er allerede lei skolen. etter to ordentlige skoledager. Hjelpes meg, hvordan skal jeg overleve?


Singlet: BIKBOKTubebh: Gina Tricot


Jeg elsker denne toppen. Du får kjøpt den på BIKBOK. Syns den er fin. Og det som står kan jo bety mye annet en bare å f.eks score når man spille fotball

Nå sitter jeg her med halsbrann. Elsker når det føles ut som om halsen skal brenne opp. Fy, vondt! Men nå er det naturfag dere♥ Celler og sånt… Så hører dere fra meg om ikke mange timene håper jeg. Hvis ikke døde jeg akkurat.. 

Forresten, besøk bloggen til Robin. Han er best♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg