Dag 1: Mine fire ynglingssagner

Hei på dere! Da er jeg hjemme fra skolen, sitter nå med lekser. Noe jeg bare elsker! Hah.. Jo, jeg er nå kommet til dag nr 1 av utfordringen, så da bare starter jeg. Her er mine fire ynglings sanger akkurat nå:

Tinchy Strudler ft. N-Dubz – Number one  

 

 Lady Gaga – Yoü and I♥

 

Adele – Someone like you

 

Omer Bhatti/O-Bee – Life is a movie♥ Denne er nydelig! 

 

Og siden jeg er så snill og flink blogger så slenger jeg med to bilder til dere. Ordenlige web kamera bilder♥


Bare fordi jeg er kul som blogger. hahah


Iphone♥

Nå er det Norsk og Rle lekser som skal gjøres. Huff. Gruer meg allerede til alle leksene framover. Blogges senere

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg