15 dagers utfordring

God kveld dere! Siden det er så utrolig mange som har sånne utfordringer skal jeg være flink å ha det jeg også. Så da får vi bare håpe jeg husjer på det da. Heh.. Kan godt hende jeg glemmer det, men skal prøve å være flink! Noe jeg alltid er. HAHAHA

Day 01 – Dine 4 yndlingssanger akkurat nå

Day 02 – Alle premiene du har vunnet

Day 03 – Noe du savner

Day 04 – Et bilde fra i dag

Day 05 – Det du kjøpte deg sist

Day 06 – Lommeboken din

Day 07 – Mobilen din

Day 08 – Rommet ditt

Day 09 – Antrekket ditt i dag

Day 10 – Ti ting du ønsker deg

Day 11 – Et bilde av deg når du var liten

Day 12 – Et bilde av håndskriften din

Day 13 – Smykkene dine

Day 14 – Hva har du som bakgrunnsbilde på dataen din?

Day 15 – Et bilde av deg selv i dag

 

Jeg starter imorgen.


Meg og Kaja på vei hjem fra Rondane. Lenge leve Iphonebilder på bussen♥

Nå skal jeg slappe av littegranne. Finner ikke alle bildene jeg to fra Rondane, så dere får vente. Unnskyld altså;(

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg