Daffedag delux

Hei hei søte! Nå sitter jeg å hører på radio på Iphonen min. Så mye fin musikk som går der♥ Så snakker jeg med Robin♥ Å så lager mamma pizza, så det lukter så deilig her i huset♥

Idag har vi jo hatt fri fra skolen pga rondane turen vi var på. Så da har jeg bare daffet rundt, eller det er vondt å gå så har vel sittet mest stille. Her er noen bilder jeg tok til dere i sta:


Dette er da dagens outfit: Skjerf: BIKBOKGenser: CubusSinglet: BIKBOKJoggebukse: Champion

 

Tviler på at bildene kommer ut idag. Unnskyld altså, men har ikke orket. Så dere får vente. Jeg skal jobbe i morgen så vi får se hva jeg får tid til. Nå er det Pizza, fredagskos med familien og film. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg