Morgenblogging

Jeg sto opp ti på halv elleve idag. Deilig å slippe å stå opp klokken sju. Har laget meg toast til frokost, men den er spist opp, så nå sitter jeg å gomler druer. Nam. Bildene fra turen kommer senere idag. For jeg skal redigere dem litt osv. Så det blir bra!

Denne sangen her er fin! Spol til 0.20 for det er snakking helt fram til dit. Musikkvideoen finner du HER. Den er også utrolig fin!


Er noe av det jeg har giddet å pakket ut. Haha


Sånn ser været ut idag, meeen. Det blir ikke sånn i neste uke hvertfall. Se her:


HAHAHAHAHA. Helt nydelig med bare overskyet og regn! Love it

Nå skal jeg se om jeg kan finne på noe. Skal laste over noen nye sanger på iphonen min, å det blir bra. Er alltid bra med forandringer. Men Lady Gaga forblir der. haha♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg