Så utrolig deilig!

Hei kjære lesere! Nå er jeg endelig kommet hjem! Så deililig at dere ikke aner! Legger ut alle bildene i morgen, for jeg har frii. det er også deilig! Har så utrolig vondt i knærene mine at dere aner ikke. Ble alt for bratt å går og idag. De nedoverbakkene er helt håpløse altså – klarer ikke engang gå opp og ned trappen. Huff. Så har jeg vondt i begge anklene, har stooore gnagsår, vannblemme på tåa og vondt i rygg å skuldre etter all den gåingen med tung sekk…

Har desverre ikke noen bilder jeg kan dele med dere. For har enda ikke pakket ut av sekken å det blir alt for mye ork å gå å hente kabelen til Iphonen min.. 

Men turen var ellers helt fantastisk fin! 


Bildet er fra Google. Det for holde for idag. Skal bare slappe av nå. se litt på tv, så legge meg litt tidligere. Så får dere en grundigere opptatering i morgen! 

Vi blogges imorgen. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg