Da drar jeg til Rondane…

Hei dere, Nå må jeg forte meg. Skal smøre med meg mat til hele dagen. Det er jo endel.. Så her kommer noen fine uredigerte bilder. Rekker nemlig ikke redigere dem, heh. Og så blir det ikke blogging før på torsdag.


Johoo, Fjellbukse, rosa fleece og fine sokker.Rondane, her kommer jeg! 


Min nydelige lille sekk. Haha, er ikke akkurat så veldig liten daa. 

 

Jeg føler meg såå utrolig smart her jeg sitter i denne buksa. Den er stygg som fy! VIlle mye heller gått i treningstightsen  min, men fikk ikke lov av mamma og pappa. Forresten, jeg er også så heldig at mamma skal være med. vet ikke om jeg syns det er bra eller ikke. Hadde sikkert vært litt godt å sluppet, samtidig som det er litt koselig da. 

Men nå må jeg løpe ned. Vi blgges igjen på Torsdag. Så i mellomtiden må dere ha en fin skole uke! Smask

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg