Bilder og Rondane

Jeg har akkurat innsett at vi skal gå til Rondane i morgen. For de som ikke helt vet hva det er så er det et sted i fjellet. Hahah. Et fjell heter det kanskje. Dit skal vi med klassen i morgen, å vi blir der til torsdag. Det blir mange mange mil å gå, noe jeg ikke helt vet om jeg gleder eller gruer meg til. Så jeg må pakke ferdig, å hvis dere er heldige blir det litt blogging i kveld. Hvis jeg rekker da. 

Tok jo noen bilder da jeg var i Jessheim med mammaen min, Så here we go:

 


Vi spiste på jordbær pikene. Koselig

Mamma sin mat. Noe kylliing salat ting

Her er min mat. Det smakte naaam. Dødsgodt!

Nå skal jeg pakke videre.  Klarer så klart ikke bli ferdig med det. Så vanskelig det er. Heh. Vi snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg