Gossip Girl

Nå sitter jeg her å ser på episode etter episode med Gossip Girl. For ikke lenge siden var jeg helt på det, men så plutselig roet det seg ned igjen. Men nå har jeg startet på nytt. Så nå sitter jeg å sløser med livet i sengen med Gossip Girl rullende over skjermen. Å så snill som jeg er tenkte jeg å blogge litt til dere. Må ha en liten pause innimellom. 

Jeg har gjort i stand sekk, funnet fram klær og funnet ut når jeg skal opp i morgen. Tenk at det allerede er første skoledag… Sommeren har gått too fast! Så da begynner et siste år på ungdomskolen. Tenk det da. 10 klasse på meg. Woop. hahha

Noen bilder som jeg og Ragne tok. Så her får dere dem.


Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg ville henge opp ned i et tre….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg