Innkjøp 20.08.11

Hei. Endelig har jeg fått tatt bilder til dere. Blir en del bilder, men det gjør vel ikke noe? haha. Klarer bare ikke veldge ut hvilke jeg skal bruke. Så da får dere hele sullamitten. Å så er to av tingene gave fra mamma. Hun var i Bergen denne uken, å da var hun så søt å kjøpe noe til meg:)

Alt sammen er fra Bik Bok


Strikkegenseren er fra Gina Tricot og skjærfet er fra CMYK.

Topp fra Bik Bok

Nå skal jeg endre designet mitt. Prøve i alle fall. Så skal jeg lage header. Å så er jeg klar for høsten

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg