Sære litt uvanlige ting med meg

Hei. Da skal jeg ramse om en dell ting som er litt sært og litt rart ved meg. So, here we go:

 

… Jeg får ikke sove hvis lakenet er skrukkete. HAHA, en sær ting

 

… Jeg lese før jeg legger meg. hvis ikke=null søvn på meg på en stund.

 

… Jeg klarer ikke holde rommet mitt ryddig i en lenger periode. Får det alltid uryddig igjen på null komma en.

 

… Jeg er så lat at jeg sover med sminke på en del. Vet det ikke er bra, men glemmer å ta det av

 

… Jeg ha på meg joggebukse når jeg kommer hjem fra for eks. skole, trening eller jobb

 

… Jeg samler på 50 øringer

 

… Jeg klarer ikke slutte å bite negler

 

… Jeg elsker Lady Gaga over alt på jord!♥

 

… Jeg må bruke øredobber. Føler at jeg ser så rar ut uten.

 

… Jeg må høre på Lady Gaga vær dag. Da er dagen compleet

 

… Jeg tar skjermbildet på Iphonen når klokka er 00.00, 16.16 eller 21.21. Alle med like tall. Noe ramdom med meg der.

 

… Jeg klarer ikke sitte på en stol med pute. Får nesten noia. Så i sofaen sitter jeg som regel på puffen. 

 


Thats just who i am

Trykker du her, får du se noe skikkelig søtt noe. Robin som sendte den til meg.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg