Bleket etterveksten

Det blir desverre ikke noe nye innkjøp idag. Skal bare slappe av nå. Men vet dere hva!!! Jeg har tatt etterveksten min helt selv. Haha, føler meg så flink. Ble litt orange, men da har jeg vært flink å kjøpe meg lille/blå shampoo og balsam, så ingen fare for meg. 


Det ser littegranne gult ut. Men er faktisk ikke det i ordenlig lys. Ble litt lyst kanskje, men etter en stund er det nok     fint.


Fint at bildene ikke blir like store…

Nå skal jeg kose meg med godteri, film og snakke litt med Robin beste. Å i morgen lover jeg å legge ut de nye innkjøpene. Så da blir dere velglade?

 

Bleker du etterveksten?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg