Home

Da er jeg tilbake fra Eidvoll. Sov på Tangen Camping i natt, så klokken sju måtte vi opp. For min del er det helt greit. Blitt så godt vant til det pga jobben. Da vi var kommet til Eidsvoll dro jeg og mamma til Jessheim Storsenter. Der koste vi oss på cafe/resturant og shoppet litt. Skal vise dere innkjøpene etter jeg har tatt en dusj på ca en halvtime, smørt meg inn med krem og funnet en måte å fikse håret på. For rettetangen min er jo død! 


syns dette bilde er så fint. Å spennen min er forretsen kjøpt på Glitter.

Da blogges vi etterpå. Nå skal jeg hoppe i dusjen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg