Stikker til Eidsvoll

Hei hei alle! Idag skal vi til Eidsvoll. Haaken Elfin skal spille cup der, å da tenkte vi at vi tar en tur dit alle sammen. En sånn siste familietur eller hva det nå er, før sommeren er slutt. Må si jeg egt ville ha flere gode sommerminner, men det har ikke blitt så veldig mange. Sommeren har bare fløyet forbi i en utrolig høy hastighet. Så da er allerede høsten her. Lange bukser, jakker, skjærf osv. Null mer sommer før til neste år. Kommer til å savne denne sommeren. Hadde jo en utrolig tur til Italia med tog. Som jeg aldri vil glemme. Mange fine dager og uker sammen med venner og familie. Så er jo noen minner, men kunne godt hatt flere!


Jeg fant den perfekte stolen. HAHA, litt liten?


Meg og Johannes


Ragne♥ På toppen av Kletten

Jeg og Hera på toppen av kletten♥

 

Da skal jeg dusje, sminke meg og pakke, så drar vi. Vet ikke om det er nett eller ei, men dere overlever til Lørdag? Ikke sant?

Hva skal du gjøre i helgen?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg