Nelly.com

Sitter å svever rundt om på nettet. Må si det er så utrolig mye fine klær, sko, vesker og smykker som jeg har så utrolig lyst på. Har funnet meg noe jeg vil dele med dere. Så da får dere wish listen min. Men må bare si en ting. Kunne godt tatt alt som er å finne på Nelly.com . For der er så utroliiig mye fint! Dør vær eneste gang jeg er innom der, å det sier jo litt? OK, nå må jeg slutte å lagre bilder på dataen min. Den kommer til å dø av overbelastning. Det er nesten bare kjoler, men orker ikke gå tilbake å se etter prisene så, det blir det ingenting av.


Elsker alle sammen

Dette innlegget skulle egt vært pubelisert for en ganske god stund siden men så ble det ridetur på meg istedet. Så da kommer det nå.

Hva syns du om kjolene?

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Du har en syykt fin og ryddeig blogg og du er så peeen <3 skulle ønske jeg var like pen som deg : )
      btw; kjempefine kjoler som er på bildet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg