Bridesmaids

HAHAHA, nå ler jeg. Fant ut etter en stund at det sto Brisemaids som overskrift…. leer. Så jeg endra det jeg..

___________________________________________________________________________________________

 

Ble ingen jobb på meg idag altså. Etter fotball kampen har jeg forslått både ribbein, leggen og vristen. Det hørste er verst. Klarer nesten ikke gå, sitte eller ligge. Så igår kveød var det jævelig. Så da får jeg sitte her med meg selv, siden jeg er oppe klokken sju om morgenen. ragne skal få sove litt. Så da ser jeg en film i stede. Nemlig Bridesmaids. Ågud, der hosta jeg, Så vondt!!!


Gleder meg til å se den!

Da blogges vi senere idag. For jeg og Ragne var ute å tok noen bilder i går, så de skal dere få

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg