Moon

I natt har det vært frost ute, og det er helt grått! Så ser ikke no ut av vinduet. Har akkurat lest gjennom alle bloggene jeg leser. Så da er det gjort. Nå skal jeg sminke meg, pusse tenner og sjekke at alt er med, så blir det den nest nest siste dagen med jobbing denne sommeren. Men blir mer utover høsten. 

I går når jeg hadde lagt meg kom mamma inn å sa jeg måtte kikke ut gjennom vinduet, åh for et nydelig syn! Det var fullmåne. Så utrolig nydelig:




Åh gud! Jeg må løpe! toget går om en halvtime og jeg må være klar om et kvarter! Hjeeeelp! blogges senre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg