Morgenstund

Jeg har utrolig tregt nett nå, så egt skulle det kommet et innlegg her om dagen (to dager siden) men ingen bilder eller noenting ville laste opp. Så jeg skrev et innlegg uten bilder, men det ville heller ikke laste seg opp. FML.  Jeg skal snart på jobb, men skal se hva jeg får til, om dere vil ha det gamle innlegget daa?

Ellers består livet mitt akkurat nå av jobbing, spising, trening og soving. Er litt herlig også egt. Men nå SKAL jeg prøve å laste opp bilder for 1000000 gang…


Men nå må jeg kaste i meg litt mat før jeg sminker meg og tar toget til Koppang for å tjene litt penger. Fordi jeg er flink!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg