Jobb idag

¡Hola mis amigos! Nå har jeg stått opp for førti minutter siden, og jeg drar snart på jobb for dagen. Her hjemme har vi ikke strøm eller nett i hele dag (Vet jeg skrev det i det forrige innlegget også) så jeg kan bare blogge fra Påtår’n, men det  får duge. Nå skal jeg fikse meg, og prøve å få varmen i kroppen. For her var det jo kjempe kaldt! Hadde vinduet oppe på rommet i natt. Herregud, man er jo blitt en isklump når man står opp. Det er enda sommer, så hvorfor er det da så utrolig kaldt?


Jeg har ikke på meg shorts altså. Jeg sitter nher innpakket i et pledd!

 

Skal du på jobb idag? Hva jobber du med/som?



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg