Utrolig hva man gjør når man ikke er trøtt

ja, for jeg begynner å vakse, rydde og er helt gal! Jeg har til og med lyst til å danse! Men siden alle sover her i huset så må jeg være stille. Så hyysj.. Har tatt en del bilder som jeg nå er så snill å dele med dere søtinger♥


Hallo liksom


Jeg har akkurat sett The Monsterball – Lady Gaga på tv. IGJEN. Jeg bare ELSKER DET!♥


Yoü and i, baby


Put your paws up, little monsters, and DANCE♥

 

Nå skal jeg køye, vi blogges sikkert en gang i morgen, Og da skal dere se rommet mitt. Love youu♥

 

Gjør dere noe akutt når dere skal legge dere?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg