Weheartit

Nå sitter jeg og overfyller kontoen min på weheartit med fine bilder. Siden jeg ikke har så mye annet å gjøre. Vi får besøk av verdens herligste søskenbarn rundt sekstiden, men til da er det slappe av tid.( og hjerte alle de fine bildene daa!). Dere finner WeHeartIt kontoen min HER. Jeg har ligget ute i fire timer å stekt i solen idag, men så plutselig gadd ikke solen mer, så den gjemte deg…

I går var jeg super god å rydde, vaske og gjøre rommet mitt helt shinings! Så nå lukter det såå godt! Så jeg sitter her å nesten slikker gulvet.. Okei, ikke akkurat det men.


Dette var gårsdagens anntrekk, og før rommet var ryddig, noe dere kan se bak meg


Og jeg har fått dilla på et helt menigsløst spill som heter SuperRope. Herregud, såå lite skal til for å gjøre meg avhengig.

Men nå skal jeg ta en dusj, fikse meg og kanskje jeg oppdaterer dere med en outfit senere idag? Får se hav jeg rekker.



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg