Meg som liten

Hei dere. Har fått en fårespørsel om jeg kan vise dere noen bilder fra da jeg var liten. Det kan jeg jo. Lover ikke at de er så fine, for har tatt bilde av bildene. De kommer ikke i rekkefølge på hvor gammel jeg er, men hulter i bulter. Enjoy:


Litt søt da


HAHAHA, å gud! Se hvordan jeg sitter…


HALLA


Husker jeg skulle på karnevall å følte meg sååå fin! he he


HAHAHAHAHAHAHAHAHA, kan ikke annet enn å le


Dette var min aller første fisk. Husker jeg var super stolt! 

Syns du det er gøy å se på gamle bilder av deg selv?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg