We must love them, NSB

Hei søte lesere! 

Kommet hjem fra jobb for en stund siden. Men ikke på noe enkel måte. Jeg skulle jo ta toget, men så var det innstilt mellom Koppang og Elverum så de ble til at jeg skulle ta buss. Men den var stappfull… Så jeg ringte NSB å spurte når neste buss kom. Å da sa hun at den kom i sekstiden. Hun var utrolig grinete og sur, og sa atdet var mitt problem. Da passer man kanskje ikke til akkurat den jobben, kundeservice?? Isåfall. Da var jo klokken kvart over to. Og at jeg skal sitte på stasjonen til halv sju, DET gjør jeg ikke. Så jeg ringte pappa og han skulle hente meg. På den tiden det tok for ham å kjøre til Koppang, stakk jeg innom Hedda som jobber på Koppangtunet. Hun er så søt og snill♥ Så kom pappa og hentet meg, vi handlet og så kjørte vi hjem.

Nå sitter jeg og venter på at vi skal lage pizzaen vi skal spise i kveld, men virker som om jeg må vente forjeves. Mamma sitter her ved siden av meg å leser i en bok. Halo? Jeg er sulten på pizza. MAMMA!!!:((


Min outfit idag: Cardigan: H&M Singlet:H&M Highwaist bukse: VeroModa i københavn


Vi hater NSB


Men vi elsker dem jo også litt da. Neij…


I belive that a smile can bright up a day

Nå skal jeg ned å hjelpe til å lage pizza. Mamma har endelig kommet i gang. Thank you! Magen min dør av sult snart. Den skriker seriøst! Hehe. Vi blogges:)

 

Har dette skjedd med deg en gang?
Hva skal du spise idag? 



 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg