Happy Face

For en stund siden var jeg hjemme fra fotballtrening. Høstens første. Var greit det, helt til himmelen faktisk falt ned, omgjørt til regn! Fy fader. Å spille i regnvær er ok det, men ikke så mye!?! Så da jeg kom hjem hoppet jeg rett i dusjen og sto med sinnsykt varmt vann ca 10-15 min. Åh, så deilig å sakte men sikkert kjenne varmen spre seg i kroppen igjen. Så nå sitter jeg her under et teppe. Skal ned å hente meg en kopp med te etter på. Åh, gleder meg allerede!


Right Now

Nå skal jeg ned å lage tee. Vi blogges senere!♥

 Hva har du gjort idag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg