Er dette noe å rope hurra for?

Er dette noe å rope hurra for? Kanskje på tirsdag og onsdag. Meen, halo, det er sommer. Og om sommeren skal det være sol. Er det det? nei..

Men siden jeg skal jobbe hele neste uke så gjør det ingenting at det er dårlig vær. For da kan jeg med god samvittighet stå inne. Eller hva?

Jeg våknet klokken 07.35 idag. Men ikke av meg selv nei. Det var den stygge brannalarmen her. Den driver å kødder. Det brenner ikke i det hele tatt, men den skriker forde. Møkk.. Så spiste jeg litt, og gikk opp å la meg igjen. Men siden det er så utrolig varmt så fikk jeg ikke sove. Jeje. Men nå er jeg sulten igjen. Så da lager jeg meg en toast♥

Når sto du opp idag?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg