Dont fly without me

Hellu! Jeg har vel ikke så mye å skrive om idag. Mehe, flink blogger! Neida.. Jeg har tatt noen bilder idag. Men siden jeg er lat så har jeg tatt dem med iphone.. Enda et bevis på at jeg setter bloggen først på bilder osv..


Jeg har lagd kake


Jeg har solt meg


Haha, har deet fine sokke skillet. Sokekr er tingen!


Ligget på trampolinen å solt meg enda mer. Hørt på musikk og bare slappet av


Turkiis


Dagen Outfit: Tunika: BIK BOK Shorts: Cubus

Nå skal jeg hoppe i kassen å sove! I morgen drar jeg til Elverum/Hamar for å se om jeg finner meg noe.

Smask♥



 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg