I do it for you, babe

I know, jeg har blogget lite i det siste. Men det kan jeg ikke noe for. Har ikke hatt lyst til å ta bilder av meg, og syns en blogg blir ganske dårlig hvis ikke jeg er med på min egen blogg. right?

Altså, idag har Hallvard hvert her. Han var med faren sin.. Så vi så på tv, satt på dataen, hadde kilekrig og så film, eller begynte på film daa. Og etter at de hadde dratt så ble det en joggetur på meg. Alt for lenge siden… Åhh, kjenner jeg blir sur på meg selv over at jeg ikke klarer å blogge ordentlig. Skriver: ehh, og mange punktummer, utrolig bra blogging Anne Sophie!!

Og så har jeg sittet ute i solen og lest! Noe som egentlig er sinnsykt deilig. Bare sitte å slappe av, lese en god bok, sole seg og bli solbrent! Jippi!

Meen jeg skal jobbe i morgon, så vi prekast!

 



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg