Tragedie tragedie

Dette som skjedde igår var helt forferdelig. Tenk at en man kan gjøre noe sånn mot sine medmennesker? Det er helt ufattelig. Tenk på de som ikke var mer enn i tennårene, som ikke hadde fått startet et ordetlig liv, som aldri vil få det. Tenk at 85 helt uskyldige ungdommer ble feid ned. Jeg klarer nesten ikke få det inn. Helt for jævelig for å si det sånn. 

Jeg var på jobb da jeg hørte om dette i går. Da tenkte jeg ikke så mye over det. Men da jeg kom hjem fikk jeg også vite det om skytingen på Utøya. Da var det ikke så mange som var omkommede, men tallet steg utrolig fort. Noe som er helt fryktelig! Bombingen var jo det første som skjedde. Akkurat der bombene gikk av ser det jo helt forferdelig ut! 

“Vi var 30-40 stykker da han begynte å skyte. Da han var ferdig var vi fem-seks igjen” 


//: Bilde fra VG.no

 

Men nå skal jeg gjøre noe annet enn å se på dette. For det er det eneste jeg har gjort de stste 20 timene! Jeg har tent lys og tenkt på de jeg kjenner som var der ute. Jeg har den sterkeste medfølelse med de som har mistet, eller har noen som er savnet♥

 

Hvil i fred alle de som omkom♥





2 kommentarer
    1. Det er helt jøvelig ja. tenk at noen gjør sånn. en av mine gode venner var der, og hun klarte seg ikke. Hvil i fred Maria<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg