Hard worker

Dette innlegget skulle egt postes i går rundt klokken tolv, men da gikk iphonen tom for strøm, å da ble innleggt slettet.. So here we go:

Da har jeg akkurat kommet hjem. Jeg sto opp klokke. Syv, og jeg har jobbet helt til elleve! Så derfir har det ikke blitt noen oppdatering idag. Jeg jobbet på Påtår’n fra kvart på to ti til fire. Da hadee jeg en og en halv time da jeg var med noen venner å kjørte karuseller. Så halv seks dro jeg og mamma og skulle selge kaker, pølser, brus og kaffe til inntekt for klasseturen vår i tiende klasse. Så der var vi til klokken elleve.. Så jeg er utrolig sliten.

Meg, Lisa og Stine, Märtha ble ikke med

2 kommentarer
    1. Du kunne fjerna meg fra bildet daaa :// :p
      OG vi kjørte en tur til med den greia, og du bør være glad du ikke vAr med, grunnen får du vite senere ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg