God Morgen

God Morgen alle dere! Nå har jeg vasket håret og gjort meg i stand til jeg drar til Koppang for å møte Robin og Synnøve. Har ikke sett dem på nesten en og en halv måned! Det er kjempelenge! Å det blir så braa, har savnet dem noe helt forferdelig!


Sminkeløs og greier

Jeg har helt utrolig god tid egt. Pappa skal jo kjøre meg, men han er ikke våken enda. Det er litt deilig å være alene om morgenen å. Så derofor løper jeg ned og lager meg en kaffe latte, smipper ut hundene og sitter der å koser meg til de andre står opp. Vi snakkes:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg