22.jun.2011

Sorry at det ikke har blitt noen innlegg her på booggen, men har rett å slett ikke hatt tid til å legge in bildene på dataen. Vi har vært å sett så utrolig mye. Og alt vi har sett kommer til å bli gode minner.

Jeg blogger fremdeles på iphonen å jeg vet ikke hvordan man legger inn bilder i innleggene. Men det kommer seg vel etter en liten stund. Kamera minnekortet er fult. Hahaha. Er så mange rare bilder der, av meg og av alt mulig annet!

Savner alle sammen kjempe mye! Og jeg lover at bloggingen blir bedre!

1 kommentar
    1. Bra : )
      Vis du vil så legg alle bildene dine på en minnepen. Også kan du slette alle bildene som er på kortet. det har jeg gjort. Da får du mere plass og du slipper og kjøpe nytt minnkort til kameraet : D men gjør som du vil : )
      Hyggelig med en komentar tilbake. <3 super kul blogg du har!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg