Pakking og lesere

Hei! Ved å trykke på denne linken og bruke ett minutt på å registrere deg så vil du automatisk få flere lesere. For det fikk jeg. Jeg trodde ikke noe på det da jeg var innom en annen blogg her. Men så trykket jeg da, og da jeg skjekket nå så hadde sidevisningene og leserne steget betraktelig!

du trykker HER for å komme dit. 

Og jeg pakker, og pakker, og pakker. Kan ikke akkurat si at dette er lett. Jeg finner masse fint jeg vil ha med. Å så plutselig ser jeg at: Oi, dette blir det ikke plass til… Da tar man ut alt å starter på nytt.. Men jeg MÅ virkelig pakke nå. 





1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg