Contento = Glad

Ting som gjør meg glad akkurat nå! For det er så mye:

♥  Er på førsteplass av bloggerne i Stor-Elvdal.

♥  Drar til Italia om 1 dag

♥ Har så mange fine lesre

♥ Er sommerferie imorgen (for meg)

♥ Begynner i 10 klasse til høsten

♥ Det er sol

♥ Jeg har funnet igjen en sang jeg rotet bort for en stund siden. Åh, den er så fiin

Akkurat nå så har jeg det veldig fint. Sitter å hører på fin musikk. Mens det er fint vær. Så nå stikker jeg ut en tur.

Hva gjør deg glad akkurat nå? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg