ITALIA

Åh som jeg gleder meg! Drar jo imorgen! Kjenner det krible i hele meg når jeg tenker på at jeg snart skal helt til Italia. Ta masse bilder, shoppe, sole meg og kose meg med familien min. 

Det er bare mamma og jeg som tar toget. Pappa og Haaken Elfin tar flyet litt etter oss. Så jeg og mamma skal innom Firenze. Der vet jeg ikke hvor lenge vi skal være, men håper det er fint der!


I Italia er det så mange fine gamle hus

Etter at jeg og mamma har vært i Firenze så drar vi inn til Roma. Der møter vi pappa og Haaken Elfin. Og så er vi der en uke!


Enda mer gammel arkitektur. 

 
Nuh, vil til Italia NÅ!!

Etter at vi har hvert i Roma ca en uke drar vi et annet sted. Hvor, er jeg ikke helt sikker på. Skal høre med mamma. Så blir det togtur tilbake igjen. Hehe. siden vi dro til Barcelona i fjor med Interraeil (ellernoe) så gjør det ikke noe å kjøre så langt med tog. Gleder meg! Sitte å høre på musikk, lese, spille kort, le og ta bilder av alle rare folk! Gled dere!

Lover å ta mye bilder når jeg er der nede! Og siden jeg drar på fredag (skal først ned til oslo i morgen, for tror toget går kjempetidlig!) så tviler jeg på at jeg rekker å blogge i morgen. Men vi får se!

Hva skal du i sommer?







3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg