Do you want to be mine?

Været er det samme uansett hvor mye jeg danser soldansen! Hvem er det vel som ønsket at havet skulle komme fra himmelen? Huff.. 

Dagens joggetur er unnagjort, og nå gjenstår det bare en hard styrke økt! Deilig! Her kommer disse fantastiske bildene man får av seg selv etter en sånn tur:

Dadadada: her er det bilde jeg vurderer å legge ut på mach.no. Tror dere mange vil snakke med meg eller? se på det blikket:


HAHAHAHAHAHAHAHA; Kom til meg! Leeer

Nå sitter jeg ute å spiser knekkebrød, og solen titter faktisk litt fram! Da hjalp det vel kanskje med soldansen alikevel!





 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg