Buenos días mis lectores dulce

God morgen søte lesere! 

For det første så er jeg ikke sikker på om overskriften er skrevet riktig. Jeg er ikke såå god i spansk!

Sto opp litt over halv åtte i dag. Klarte ikke sove lenger. Det er jo så utrolig varmt ute, og da blir det jo ikke noe bedre inne? Såå, jeg sto opp. Og mer har jeg ikke gjort. Skal ut på jogge i dag også. Kjente i går at det var utrolig godt, selv om det var fryktelig varmt! Også er det ikke mer enn fire dager til jeg drar til Italia, så litt bedre form gjør vel ikke så mye?

Og her kommer verdens fineste iPhone bilder fra joggeturen i går. HAHAHA, ler meg ihjel på det siste bilde…

Hei, du var da kjekk! haha

Vet at bloggingen min ikke har vært på topp i det siste, men det begynner å ta seg opp nå, eller hva? Har hvert mye flinkere til å prioritere bloggen nå. er jo kanskje ikke så veldig rart men. Har jo nesten bare fri, ingen lesker og ikke så mye å tenke på. Deilig! Fire dager igjen. Så drar jeg til Italia! Åh, gleder meg sånn masse sinnsykt egentlig! Hahaha, rar setning. Ordboken i hodet mitt har ikke stått opp enda, så den klarer ikke formulere setninger..

Hva skal du i sommerferien?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg