Feel Like A Star

Nu stikker jeg på skolen snart. Eller, det er jo en stund til da men. Hehe. Og i morgen har vi fri, fordi 10 klasse skal ha muntlig eksamen. Heldige folk! Lykke til!!

Ellers i dag så gjør kneet ganske vondt. Når jeg dusjet i dag så sved det noe så forferdelig at jeg enda en gang trodde jeg kom til å dø bare pga et kne. Jåjå, er bare sånn jeg er. 


Bilde er fra 4 juni.

Nå skal jeg ned å spise litt mat før jeg rydder unna det som ligger på gulvet her. Får nemlig besøk av Synnøvepus som skal overnatte til i morgen. Og vi er så heldige at vi skal jobbe med elevbedriftpresentasjon! Johooo! Føler meg så heldig.



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg