Herlig dag og et skrubbsår rikere

Åhh. Nå er jeg glad. Spilte fotballkamp idag, og jentene var mega flinke! Vi vant 7-3. Og det var fortjent. Vi sto på som bare det! 

Jeg glemte selvfølgelig at vi spilte på kunstgress, så jeg skulle sette meg ned på knærne, og fikk et veldig fint skrubbsår som gjorde møkk vondt! På bildet så har jeg tøret bort blodet. Men serriøst! Når jeg bøyde beinet ut, så trodde jeg at jeg skulle dø. Virker kanskje litt pysete å teit, men det gjorde så vondt!


Er verre. Dårlig lys og noen timer gammelt

 

Nå skal jeg legge meg, lese litt i boka mi, og nyte søvnen  når den kommer til meg. Er glad det er noe som finnes søvn. For noe av det beste jeg vet er å sove!♥

Liker du å sove?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg