Nyeste innkjøp 1.juni

I skrivende stund har jeg egentlig akkurat stått opp. Deilig med fridager der man kan sove så lenge man vil, uten om å tenke på at man skal rekke skolen!

Var å spilte fotball kamp i går, men før det rakk jeg og kaja en kjapp tur innom noen butikker. Å så klart klarte jeg ikke å holde meg unna alt som ropte på meg, Så her er innkjøpene;


Cardigan fra H&M


Tubetopp fra H&M


Alt fra Glitter


Mascara

Alt dette her trengte jeg vel egentlig ikke. Men hadde så utrolig lyst på det. Hehe. Men nå skal jeg ut i det utrolig varme været! er helt sykt ute!

Hva syns du om innkjøpene?



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg