Gjett hva jeg har kjøpt?

Jo.. Jeg har kjøpt meg IPHONE!♥♥♥ Og jeg er SÅÅÅÅÅ lykkelig akkurat nå!

 

Det som er så dumt er at siden det er Iphone, så må jeg ha et eget sim kort til den! Og det får jeg ikke før om en uke. Så jeg må bare sitte å se på den! Åhh, det kommer til å bli vanskelig. er så møkka lei den jeg har nå, Den klikker hele tiden. Gidder ikke skru seg på, eller lade. Også får jeg ikke meldinger. Fuck den!

Kommer bedre bilder senere! Men akkurat nå sitter jeg bare å stirrer på Iphonen! Min store kjærlighet♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg