I look up to the sky, and find you

Hei!

Nå driver jeg å rydder, vasker og støvsuger deler av huset. For jeg skal jo konfirmeres til helgen! Plutselig er den 21 mai her! Skummelt. 

I morgen drar jeg og klassen min til Oslo. Der skal vi på noen museer, spise pizza, shoppe littegranne og så se teater. Det bler bra det. Jeg lover å ta med kamera og ta en masse bilder som jeg skal dele med dere! Må bare huske at jeg har det med. Hehe.


Noen ganger, helst om kvelden så blir bildene man tar av seg selv i speilet mye finere enn om dagen. Vet ikke hvorfor egentlig. Kanskje det er at jeg egentlig skal legge meg, men får så lyst til å ta bilder? Vet ikke jeg..


Har ikke sittet lenge, men redigerte litt på bilde. Med lys og sånn.

 


Men nå må jeg tilbake til arbeidet. Har et rom å rydde. IGJEN! det er ikke mer enn en uke siden det sist ble ryddet. Og nå ser det ut som et bomba horehus igjen. Noe det egentlig ikke er. Så det er bare å sette i gang med gravemaskin og hakke. Her skal det ryddes!

Ha en fin dag videre!

Har klassen din dratt på klassetur? Og har du ryddig rom?



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg