Yeah, i’m here

Nå skal jeg begynne å blogge som jeg har gjort. Mer regelmessig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det akkurat nå. Men har vel ikke hatt lyst. Hele denne uken har gått utrolig fort! Vi har jobbet med elevbedrift. Å tjent en god del med penger! Det er vel aldri feil? 

Nå sitter jeg her alene, eller Haaken Elfin er også her, men han sier ikke stort.. Så derfor står The VOICE på full guffe! Er godt med masse høy musikk innimellom også. Ellers så snakker jeg med Robin på Skype. Siden han er så dum at han har en gammel msn, så han ikke kan ha videosamtale.. Så hvis du leser dette: Du er sånn dumsøt♥ Derfor jeg er så sinnsykt glad i deg! Å at du betyr alt!


I’m a free bich!

 

Nå skal jeg se om jeg finner noe å gjøre. Er liksom ingen ting å gjøre.

Vet du om en bra film?



2 kommentarer
    1. AWWWWW. du er også veldig dumsøt. og du betyr faktisk alt også. ♥ bare vent, skal lage et Born This Way album til deg også! og den blir ikke lik! n__n ♥

    2. kommer ann på hvilken type filmer du liker? viss du liker komedier og romantiske filmer har jeg maaaange gode 😀 noen action/thriller! men ellers er jeg ikke så god på det:p
      Kan for eksempel se:
      Salt
      Law abiding citizen.
      The proposal
      The ugly truth
      ? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg