Robin Day

Hei dere. 

I går var jeg med Robin. Vi hadde det bra vi. Først var det å gå til apoteket for å kjøpe gnagsår plaster. Så bestemte vi oss for å gå en tur. Men vi snudde halvveis.  Hehe. Så gikk vi gjennom skogen til Robin. Da satt vi egt bare så spiste kjeks og kanelboller. Tok en million bilder, men er ikke alle som ble like fine, og heller kanskje ikke Robin blir så glad hvis jeg legger ut biler av ham mens han spiser. HAHA. 


Besøk bloggens hans HER.


Mine og Robin`s sko

 

Nå skal jeg lage et innlegg om dagen i dag. Etter det skal jeg dusje. For jeg lukter så hest at det blir litt for mye. 



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg