In The Morgning

Heij! Jeg fikk noen spørsmål av en leser her, som jeg skal svare på. Så here we go!

 

Er det fortsatt snø der du bor?
– Ikke nå lenger nei. Alt sammen er smeltet bort. 

Hva skal du gjøre i påsken?
– Det er jeg ikke sikker på. Skal vel være hjemme og ellers dra litt rundt omkring, Skal være med Synnøve på mandag, men ellers så har jeg ingen planer. 

Er du forelsket  i noen nå?
– VIl ikke svare..

Har du kjæreste?
– Nei.
 _________________________________

 

Sånn. Nå skal jeg ut i det fine været og kose meg i hele dag! 



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg